8 Haziran 2009

Yemekteyiz'e alternatif olarak ciddiyiz programı yapsak tutar mı ki?


Hani bazı çiftler var ya biz ciddiyiz/ciddi düşünüyoruz türü şeyler söyleyen,çok komik buluyorum onları.Nası ciddisiniz bi yerde buluşup birbirinize ...bey , ...hanım diye hitap edip ülkeyi mi kurtarıyosunuz,napıyosunuz?Aslında kelimeye takılmadım.Anlayamadığım neden bu insanların böyle bi kalıba ihtiyaç duydukları. Genelde erkekler kız arkadaşlarına söylerler bunu.Kız arkadaşları da mest olup kendi arkadaşlarına anlatırlar 'Ciddiyiz biz' diye.Veya erkek,diğer erkek arkadaşlarına 'Biz ciddiyiz öyle fasa fiso aşklardan değil' der.Fasa fiso aşklar da nası oluyosa ben anlamadım.Zaten birini hayatına almışsan ona değer veriyosundur.İlla bunu ciddiyiz şuyuz buyuz diye adlandırmanın ne anlamı var? Bi de yüzük takma mevzusu var tabi. Daha lisedesin/üniversitedesin ne yüzüğü ne evliliği? Oldu da evlendiler diyelim en çabuk boşanan tipler de bunlar olur.Nereden biliyosun derseniz annemin ve babamın mesleklerinden dolayı biliyorum.Küçükken eş-dost-akraba vs. gelip annemlere danışırlardı.Dolayısıyla gözlemleme fırsatım oldu.Birbirine bebeğim,hayatım,zencefilim bilmem neyim diye hitap eden o çok ciddi tipler iş boşanma evresine gelince 'nasıl daha çok nafaka koparırım,nasıl daha fazla canını yakarım derdine düşüyolar...Bunu o sevgilisi ciddiyiz dedi diye mutlu olan kızlara anlatmak istiyorum ama karşımdakinin bana Japonca konuşuyomuşum gibi bakıcağını bildiğimden kendimi yormuyorum.Sözün özü,bu tarz kalıpları sadece insanların birbirlerine sevgilerini ispatlamak için kullandığını düşünüyorum.Saçma buluyorum,çünkü insanın sevdiğini ve sevildiğini ispatlamak için sözcüklere ihtiyaç duymadığını kendimden biliyorum.Şu an sevgilimi çok seviyorum onunla ilerde de birlikte olmayı istiyorum ve gayriciddî olmaktan oldukça mutluyum...
Romantik Komedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder