16 Haziran 2009

Bilir Miydin?




Bir kilo limonda,bir kilo çilekten daha fazla şeker olduğunu,( ironinin daniskası )

Sihirli sözcük ‘‘Adrakadabra’’nın ilk olarak yüksek ateşli hastaların ateşlerini düşürmek için söylendiğini,(acaba işe yaramış mıydı?)

Geçen 3 500 yılın sadece 230 yılının barış içinde geçtiğini,( :hair peace bed peace: )

İdrarın zifiri karanlıkta parladığını,( fosforlu idrar )

Domuzların vücut yapılarından dolayı hiçbir zaman başlarını yukarı kaldırıp gökyüzüne bakamadıklarını,(aydınlanma.. gökyüzündeki güzellikleri göremedikleri için yeryüzündeki dışkılarını yiyorlar demek)

1 saat boyunca kulaklıkla bir şey dinlemenin kulaktaki bakteri sayısını % 700 arttırdığını, ( ben ve lanet olası evcil bakterilerim )

Dünyadaki fotokopi makinelerinde meydana gelen arızaların % 23’ünün makinelerin üzerine oturarak kendi popolarının fotokopisini çekmek isteyen insanlardan kaynaklandığını, ( o kadar merak edilecek birşey varda ben mi göremiyorum )

İnsana yemek için saldıran tek hayvanın ayı olduğunu, ( yemek(!) başka ne için saldırıyorlar (?) )

Tarih boyunca yeryüzünde bulunan altının 200 kat daha fazlasının okyanuslarda bulunduğunu, ( okyanusta yaşamak nasıl bi his acaba banyoda az biraz çok kalınca parmakları büzüşen ben 7-24 suda ... )

İnsan elinin en yavaş uzayan tırnağının baş parmak olduğunu,en çabuk uzayan tırnak ise orta parmağınki olduğunu,( ironiler aşkına )

Eskimoların,buzdolaplarını yiyeceklerinin donmaması için kullandıklarını, ( ironi sevgisi )

İnsanların yılda 1.500 kere rüya gördüklerini, ( yazmak istiyorum yazamıyorum cunku cok kırocan )

Bir insanın günde 23 bin kere nefes alıp verdiğini,( yazıyorum ulen sensizlikte nefes almak istemiyorum)

Kediler için 7.kattan düşmenin,32.kattan düşmekten daha tehlikeli olduğunu, ( çünkü kediler ancak 6.katta terminal hıza ulaşabiliyorlar )

Kıta isimlerinin hepsinin aynı harfle başlayıp bittiğini,( niyeyse pek bi düşündürü beni )

Bir deve kuşunun gözünün beyninden büyük olduğunu,( ir irro irro irroo irroonn irroonnii )

En çok yağış alan yerin Hawaii adasındaki bir dağ olduğunu,buraya yılda 350 gün yağmur yağdığını, ( Forks Morks Stephenie abla baya baya kekledi bizi )

Kanguruların geri geri yürüyemediklerini, ( e normal tabi geri geri zıplıyorlar )

İstakozların kanının mavi renkte olduğunu,( gerçek fenerli )

Zürafaların, 35 cm uzunlukta siyah bir dile sahip olduklarını,( gerçek beşiktaşlı )


Fillerin suyu hortumuyla içmeddiğini ,sadece hortumuyla çekip ağzına püskürttüğünü,( neyleyim ben işlevsiz hortumu )

Farelerin Avusturya hariç her yerde yaşadıklarını,( eh gayet normal bir çift farenin yılda 500 üç yılda 20 milyon tane yavru meydana getirdiği göz önünde bulundurulsaydı herkes fare avına çıkardı not: orda öylemi bilinmemekte sadece tahmin edilmekte )

Son 4.000 sene içerisinde herhangi bir hayvanın evcilleştirilmediğini,(evcilleştirme olayını hiç anlayamamışımdır zaten yani kedi ,köpek neyse de koyun evcilleştirilmeden önce ne kadar vahşi olabilirki)

Niye mi yazdım zamanında az mı anlattın birazda sana anlatılsın (sonun başlangıcı)


Not:Olasılıksız ya hani birgün belki denk gelir okursun gülersin ama bilemezsin bunları yazmanın acı verdiğini ve vermeye devam ettiğini



Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder