14 Haziran 2009



Normalde hep aklımda olan ama gerçekleştirmek için hiç çaba sarf etmediğim atraksiyonları gerçekleştirmem için canımın sıkkın olması gerekiyo. sanırım.Bugün gittim kulağıma 2. deliği açtırdım.Alışveriş yapmaktan nefret etmeme rağmen gittim coştum.Makyaj malzemelerimin yarısını çöpe attım.Bunları yaptıktan sonra bi rahatlama hissettim ama yarım saat sonra yine başa döndüm.17 yaşındaysanız ve össye hazırlanıyosanız hayat gerçekten çok zor :) Sorun sadece o değil gerçi de neyse...Amaan ben buraya neşeli bi şeyler yazmak için girmiştim yine bi depresif hava estirdim.Neyse sallamayın beni Okan'ı izleyelim neşemizi bulalım...






RomantiKomedi

2 yorum:

  1. İyisin hoşsun Ahmet Vefik Paşa gibisin ama neden yazılarına bir başlık eklememektesin...

    Bahçelerde can can
    Öpsün seni Pankican

    YanıtlaSil
  2. bebişim çok zor geliyo.hatta sırf balık bulamamamakan korktuum için yazı yazmıyorum :)
    rpmantikcan

    YanıtlaSil