11 Haziran 2009

Serzeniş...


Evde oturmaya başladığımdan beri iki gün erken kalktım.ilk gün Petek Dinçöz ü izledim.Darülacaze ye gitmiş orda program yapmıştı.Yazık orda 35 yaşında adam vardı orda büyümüş.annesi babası körpecik yavruyken oraya bırakıp kaçmışşş..Türkiye ağladı beeeeeeee..Ne yürek var kadın sende..Hiç merak etmedin evladını..Hiç mi bayramlarda için sızlamadı hain kadınn..Adam orda ağladı yavrum benim..Sevgiye açç gözleri sevgiye aççç..

Ahhh ahhhh doğur doğur bırak bi cami avlusuna git..Ama o adaamm büyüklük etti yine de gel annecim ara beni konuşalım dedi..Hain kadın yine aramadı beee.aramadı..ahh ahhh adam ağlaya sızlaya en sonunda ulaştı kadına..Bu çocukcağızın bi de üvey annesi var elleri öpülcek kadın.Canım anamm yiğit anam benim..Sen gercek annesisin onun gercek..Önemli olan doğurmak değil annem önemli olan bakmak büyütmek annem..garip anam yiğit anam çilekeş anam benim..

Bi de müge anlı yı izledim yeter artık MÜGE mit ajanı gibi davranmayı kessss!!Kimsin ki sen kimsinnn..Cinayet mi çözüyon sankii.Programa çıkar çıkar topla acıya aç halktan reytingleri sonra mit ajanıyım,komserim diye geçin..Senden olsa olsa pembe panter olur..Halkımızı kandırmayın.Bakın seda ablaya çatır çatır doğurtuyo..Böyle olmaz halka yardım etmek lazım..cık cık cık..

Babam bu programları izleye izleye zekamın gerilediğini söylüyo..Sürekli çekirdek çitliyomuşum ve kocakarı gibi davranmaya başlamışım..Artık izlemicem!

Bide bugün izledim petek dinçözün eteği harikaydı.


Karamel..

1 yorum:

  1. Eş zamanlı ölmesini istediğim pek çok tanınandan biridir kendisi.(ünlü demek istememekteyim onu yüceltmek gibi sanki)Sırayla sayabilirim aslında bir ikisini.
    -Esra Erol
    -Demet Akalın
    -Petek Dinçöz
    -HSM tüm elemenları
    -Seda Sayan

    Fark ettimde hepsi kadın yada öyle olmaya meyilli.

    YanıtlaSil