1 Haziran 2009

Alışmadık Armutta Don Durmazmışşşş...


Eveeeet..bakıyorum..Yaklaşık 25 dakikadır blogumuza girmeye çalışıyorum.Zira eğer romantik komediyi arayıp sormasam şifreyi falan ozaman kesin camımın altındaki,sitemizin nadide(!) oyun parkında (benim için bela parkı) bir adet monitör veya kasa bulabilmek olasıydı..Hayır yani lütfedip bilgisayarımı açmışım..Bi de üstüne bloga yazmaya karar veriyorum sen gel şifreyi unut..Sonra bi güzel panki punkiyi aradım..Fatura girmesin diye babamın sınırsız hattından arayayım dedim tabii kız tenezzül edip açmadı..Allahtan romantikim komedim minik kuşum var valla yoksa bikaç ay daha zordu girmem..Ee ne demişler alışmadık armutta don durmazmış.Bünye alışkın değil şifre mifre ezberlemeye..Reddediyo!!Hele benim gibi fil hafızalı biri için nedir ki şifre ezberlemek(!).Kendi cep numaram dışında(ev telefonu,ev adresi dahil) hiçbirşeyi aklında tutamayan bi insan için e-posta ve facebook şifresi yeterken bi de blog şifresi ezberlemem lazım..Ama artık geçti hemen bilgisayarıma yapıştırdım post-iti artık kimsecikleri de aramam,rahatsızlık vermem(lafım Panki Punkiyedir..HIHHHH).Sonra ertesi gün ay o sen miydin, sapık diye açmadım, vay efendim uyuyodum.Bunlara da maruz kalmamış olurum..


Karamel..

2 yorum:

  1. Selam Kıbrısdan yeni döndüm malum ancak bu hafta ev işleriydi vs derken sonraki hafta temalara başlayacağım umarım en kısa zamanda da sana verdiğim sözü tutarım.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bize zaman ayırdığın için çok teşekkür ederiz şimdiden ...

    YanıtlaSil