13 Haziran 2009

Çilekli Pastanın Dört Dilimi { Sitem mi ne? }


Aslında bu yazıyı dün yazıcaktım ama yine sarhoş olduğumdan dolayı bugüne erteledim.Şimdi dün ben,Panki,Karamel ve Şıpsevdi buluşup bi cafeye gittik.Fakat armutunun üstünde oturamayan Panki'nin isteği üzerine kalkıp Karamel'in evine gittik.Çok eğlenceli dakikalar geçirmekle beraber Karamel'in pek bi hamarat bi kız olduğunu öğrendik.Resmen yemek yaptı.Bildiğin yemek yani.Artık içine sevgisini mi kattı ne kattı bilmem ama tartıya çıktığımda yarım kilo verdiğimi fark ettim.Burdan tüm Türkiye'ye duyurmak istiyorum bu kızın yemekleri zayıflatıyo.Sonra herşeyi bilen kadın'ı yaptık fakat Karamel'in 12136623 yıl önceden kalma bilgisayarı takıldığı içi bildi mi bilemedi mi öğrenemedik.(Bu arada hala ayak parmaklarımda çizgi filmli yara bantları duruyo.)Günün en önemli detaylarından biri Panki'yi etkisiz hale getirip zorla kol kola yürüme fantezimizi gerçekleştirmiş olmamız.Neyse yazıcak çok şey olmasına rağmen ben başımdaki iki tane iğrenç berbat itici çocuklarla ilgilenmek zorundayım.Kalemin kapağını açıp tekrar kapatmaktan zevk alıyolar.Ve beni bu yazı içinde yaklaşık 17 kez böldüler.Hatta şu an dünyanın en gereksiz sorularını sormakta olduklarından size hoşçakalın diyorum...
Son bir kez daha..

RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder