29 Nisan 2009

Yoğun İstek Üzerine



Selam ben Paparazzi. artık yazı yazma zamanımın geldiğini düşündüm, yoğun istek üzerine ve romantik komedinin magnum vaadini gerçekleştireciğini ümit ettiğimden yazı yazmaya karar verdim.panki punki bu yazıyı görünce çok şaşırıcak, benden hiç ümidi yoktu çünkü. bu yazıyı yazarken seven pounds filmini daha yeni izlemiş olmanın verdiği mutluluğu yaşamaktayım. panki duy beni :) aslında şimdilik yazıcak daha fazla şey bulamadım.zamanla daha güzel yazılar yazacağımı düşünüyor ve bu yazının şıpsevdi ve karamel arkadaşlarımıza örenek olmasını diliyorum...
Paparazzi

1 yorum:

  1. Oy Paparazzim harikasın yorumlamayı unuttum seni.Evet hiç umudum yoktu.Magnumu yiyemedin belki ama müsil ilaçlı muffinleri mideye indirdin.Sizin eve kimyasal atık toplama ekibi gelmiş son alınan biliglere göre.Hep senmi paparazzilik yapıcaksın hıhh ava giden avlanır diye bitiiiiriyorum he hazır yazmışken burdan bundan sonra yazılarıma kendimce ve belkide sizlerce anlamlı özlü sözler ilen bitiriceğim duyurulur.{demeç verdim :)}

    YanıtlaSil