21 Nisan 2009

İlk Yazı


Bizler bir grup 18 olamayanalarız aramızda düşündük taşındık ( şaşırtıcı ama 18 olamayanalarda düşünebiliyormuş) ve bir blog açmaya karar verdik.
Nedir efendim bu blogu açmaktaki amacımız ?
Henüz bizlerde bilmesekte ... Sanırsak birbirimizin yalnızkenki fikirlerimizi merak ettik. Bu demek olmuyor ki birlikteyken asıl fikirlerimizi söylemiyoruz birlikteyken pek çok düşüncemiz güme gitmekte kalabalıktı konu değişti pek çok şeyi söyleyememekteyiz biz de dedik ki daha çok da benim teşvikim ile bir blog açalım bu da ilk yazısı olsun aslına bakarsanız ilk yazı ortak bi olay değildir. Çünkü onlar benim yardımseverliğimi sömürerekten her işi bana yaptıraraktan bu işide bana yaptırdılar.
He son olarak 18 olamayanlar olayını açıklayalım sınıfımızın güzide inasanı Alamancı'nın güzel bir sözüdür. Yoksa hiçbirimiz ' aman Tanrım 18 olmalıyım ' dememekteyiz. Sadece bu söze gülmekteyiz ....
Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder