28 Nisan 2009

Büyüyünce voleybolcu olcam ben


Çok ileri görüşlü gördüm kendimi.İlk yazımda panki punki ve benim dışımda kimse yazmaz diyodum haklı çıktım.Şıpsevdi,hayal kırıklığına uğrattın beni bebişiiim!Paparazzi'ye yazması için Magnum vaadettim ama peehh...(ben karşında yiyim de gör hıhh!).Büyük ihtimal hepiniz tarih çalışıyosunuz şu an ama ben çalışmıyycam bınna kimse kızamaz :P Şimdi voleybol çalışıcam ben :) Her öğle tenefüsünde voleybol oynuyoruz da beraber...Sanırsın hepsi orkid sponsorluğunda milli takımda oynuyo.manşetler smaçlar falan...Zaten ben,Panki ve Karamel'den şüpheleniyorum pilates'e gidiyoruz ayağına Panki'nin babasının spor salonunda özel voleybol dersi alıyolar.Çok şükür Şıpsevdi'de benim gibi bi oraya bi buraya sallanıyo saf saf.Gerçi benim gibi topu görünce bomba görmüş gibi kaçmıyo ama ben yine de onun oynayışını görünce huzur doluyorum.Yalnız değilsin Romantik diyorum kendime...Paparazzi desen yavrum ben ortaya geçmiyim diye kurtarıyo bütün topları.Burdan kendisine şükranlarımı sunuyorum.Tanrı seni kutsasın Paparazzi.Karamel ve Panki'yi de bildiği gibi yapsın,Şıpsevdiylen beni de geleceğin volevbolstar'ları yapsın.
Romantik Komedi

1 yorum: