23 Nisan 2009

Başlık bulmak zor işmiş...



Selam ben Romantik Komedi.Aslında bu yazıyı yayınlayacak kadar bile teknoloji bilgim yok ama deneyeceğim.Blog açmaktaki amacımızı sevgili 'panki punki' yazmış zaten.Gerçi benim sürekliliği konusunda şüphelerim var ama en azından lise anılarımız belgelenmiş olur diye düşünüyorum.Buraya blog üyelerimizin hepsinin düzenli olarak yazmasını isterdim ama panki ve benim dışımda pek düzenli olarak yazan olmaz sanırım.hatta kendimden de şüpheliyim..Panki'nin sorumluluk duygusu var bizlerden farklı olarak.O yüzden o boşlamaz burayı yazar çizer arada.'Şıpsevdi'den de ümitliyim ben gerçi.Genç neslin parlayan yazarlarınsan o.Bizimkiler keşfedemedi o ayrı...Şimdi bu ilk yazım ve bi giriş yapmam gerekiyodu.Benim bi şeyi 'yapmam gerekiyosa' hep kötü olur.Bence bu yazı da o yüzden dandik oldu.ama ilerleyen günlerde açılacağıma inanıyorum...
NOT=Resim alakasız oldu ama güzel ya.kuşlar ağaçlar falan...
Romantik Komedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder