29 Nisan 2009


Sevgili blog;
Sana bunları,Papparazi'nin yazısını okuduğum an yaşadığım şokla yazıyorum.kendisini gaza getirme çabalarımızın işe yaradığını görmek beni derinden etkiledi.Neyse konuya geliyorum.Yarın sınıfta gün yapıyoruz.Herkes hünerlerini sergiliycek.Ben de muffin yapıyım dedim ama demez olaydım.Bi tarifteki resme baktım bi kendi muffinlerime hiç alaka yok.Benim muffinlerim utanmasın ezilmesin diye kaldırdım hemen resmi yanlarından...Sonra bi tanesini yedim.Ama sor bi niye yedim?Dedim şimdi bunlar zehirlenir mehirlenir hastane masraflarını bana yüklerler.Malum kriz de var göçerim...Şu an için bi şey olmadı.Beklemedeyim...Ne voleybol oynayabiliyorum ne yemek yapabiliyorum.İyi ki sevgilim var.Bi kaç sene içinde beni tam tanımadan evleniyim ben...
Romantik Komedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder