12 Mayıs 2009

Yurdum İnsanı Çeşit Çeşit


İlk yazımın ardından uzun bir zaman geçmiş olsada tüm rüşvetlere rağmen yazmak bugüne kısmet oldu:D Bugün dersanede, bizimde bazen keşfettiğimiz (yada anonim) esprilerden bir tane gördüm.Form ye formda kal port ye portakal.ne kadar iğrenç olursa olsun ben ilk okuduğumda yarıldım:D Bide böyle çok güldüğüm haber başlıkları da var. Örneğin pilates ustası ismi lazım değil bir şahıs demişki 'benjamin button gibiyim biyolojik yaşım 21'. bunlarda yabancılardan özenti madonna öyle diyo ya kabala inancının bişeysine göre onun da biyolojik yaşı 30'muş. bak bak bak... Kadın hakkaten 30 filan gösteriyo o da ayrı konu. Bide galiba yanlış hatırlamıyorsam yine aynı şahıs Amerika'da nar suyu ile yıkandım demiş.Millet içmeye nar suyu bulamaz kadına bak bol bulmuş yıkanıyo.Görmemişlik işte naparsın:D Senin nerden haberin var derseniz eee ben Paparazzi:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder