2 Mayıs 2009

İlkler Günü {benim için}



Merhabalar yine ben Şıpsevdi

Evet başlıkta da belirtiğim gibi cumartesi günü benim için ilkler günüydü.Neden mi?Anlatayım.Panki okuyup da büyük adam olamzsam koca adayı bulabileyim diye hamur işi bişeyler yapmayı öğretmeye bana geldi ve birlikte kurabiyeydi börekti çörekti yaptık bir şeyler. Daha önce hamuru mıncıklamışlığım yoktu haliyle bu kocaman ve yep yeni eğitici tiskindirici garip bir ilkti.Diğer bir ilk ise ortak blogumuza yazmam(evet şaşırdığınızı biliyorum).Neyse bugün neler yaptığımı ve neler yaşadığımı anlatıyım sizlere.İlk olarak kurabiye yapmaya karar verdikten sonra bütün malzemeleri bir kapa çıkardıktan sonra panki punkinin getirdiği fotoğraf makinesiyle yüzümüze bulaşan unlarla fotoğraf çekindik(o halimizi görmeniz gerekiyordu çok komikti ).Kurabiyeleri fırına attıktan sonra sigara böreği yaptık.Sigara börekleri öle bi hal aldı ki sarıldıktan sonra kimisi büyük kimisi küçük kimileri de iri(pankicim ama ellerimize sağlık tadı çok güzel olmuştu).Bunları yaptıktan sonra Casonova filmini izledik.Güzel bir filmdi.Benim beğendiğim bir türdeydi.Bu güzel gün için Panki'ye teşekkür ederim.
Şıpsevdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder