13 Mayıs 2009

Dikkat iğrendirici içerik içerir! Mideniz hassassa sorumluluk kabul etmiyorum.


Siz siz olun sakın bi gecede şarap tekila ve birayı karıştırıp içmeyin.Sonra sonu hüsran oluyo.Geceye dair pek bi şey hatırlamıyorum.Sadece sabah uyandığımda balkonuma kustuğumu gördüm.Okula yetişmenin derdine girdiğimden hemen evden çıkmak zorunda kaldım.okulda da kara kara düşünüyorum napıcam ben nası temizlicem iğrenç falan diye.sonra pankican punkican dedi çıkışta gideriz migrosa alırız temizlik zımbırtılarından.Gittik bi baktım o aptal şeyler nası pahalı nası pahalı.hemen gözüme bütçem adındaki ürünleri kestirdim.adı bütçem'se ucuzdur dedim.Temizlik bezi,adını bilmediğim tuhaf bi fırça falan topladık hepsini.Bi de eldiven alalım dedik.onda da ucuza kaçıcaktım ama şimdi 1 milyonluk eldivenden hayır gelmez delinir melinir diye gittim vanilya kokulu kazık eldiven aldım.neymiş temizik yaptıktan sonra elim mis gibi vanilya kokucakmış.küllliyen yalan! baya baya plastik koktu pamuk ellerim.bundan sonra benim için scotch brite bitmiştir.daha da almam.Bu arada Bütçem ürünlerinden beklediğimin çok üstünde bi performans aldım.Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı diyerek bitirmek istiyorum ama direk marka ismi verdim umarım dava etmezsin bana scotch brite'ın yetkilisi amca.Gerçi şu durumda benim onları dava etmem gerekiyo ama neyse.Zaten ne diye tırstıysam...şunun şurasında üç kişilik okuyucu kitlem var karamel,paparazzi,şıpsevdi,panki punki...Bi allahın kulu izlemez mi şu lanet blogu ya.Hacı yalnışlıkla falan denk gelirseniz bi yorum yazın bari de sevinelim.Bizi 3 ay götürür o.
Romantik Komedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder