21 Mayıs 2009

Romantik Komedi Diyette


Yaz geldi beni telaş sardı.4 gündür falan diyet yapıyorum.2 kilo gitti ama birazcık daha vermem lazım.Eski kıyafetlerime sığamıyorum :( Ama son günlerde kotlarım bollaşmaya başladı.Mutluyum o yüzden.Azmimi yitirince,eski fotolarıma bakıyorum.Kesmesse Adriana Lima'nın resimlerine bakıyorum.İşe de yarıyo gaza geliyorum.Bide benden beklenmeyen şeyler yapmaya başladım.Spor olsun diye 2 km falan yürüdüm rüzgarda.Etrafımdakiler şaşkın...Yediğim şeyleri görseniz inanamazsınız nası yaşıyo bu kız diye...Sabahla öğlen arası bi tabak organik sütle yapılmış nesfit akşam da yağsız tuzsuz salata veya çorba.O kadar...Sadece akşamları sorun oluyo çünkü 6:30 dan sonra bişey yemiyorum.Yalnız bu böyle gitmez çünkü az yediğim için güçsüz düşüyorum.İstediğim kiloya düşünce normal insan gibi beslenmeyi düşünüyorum.Valla ilginç ama canım çok fazla bi şey istemiyo şimdilik.Eğer okulda falan isterse beni engelleyin.Bu arada Papparazzi bebeyim Pazartesi günü beni ektiğini unutmuş değilim.Görüşçez senlen.Neyse Ebru başladı ben kaçıyorum öptüm hepiniziii
Romantik Komedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder