16 Mayıs 2009

Wristcutters: A Love Story


Bir AŞK hikayesi,
Bir YOL filmi,
Fakat herkes ÖLÜ!
Geçenlerde D&Rda dolaşmakta idim dedim indirimdeki filmlere bakıyim(Evet abla yokluktan naparsın indirme girene kadar bekleyip öyle aliyorum abla bana öyle bakma abla utanıyorum). Neyse biz konumuza dönelim. Raflara bakarkene bilek kesenler bir aşk hikayesi adı gözüme öyle bi çarptı ki sünger bob'un dişmacunu olayını aştı(Tüm yaz boyunnca Nickloledeon izlenmesi.. izlenen çizgi dizilerin bölümlerinin tekrar izlenmesi.. repliklerin dahi ezberlenilemesi.. olayın b..unun çıkarılması...sonuc: 2 lafın başı sünger bobtu jimmy neutrondu jennydi..). Neyden bahsediyordum heh wristcutters ne yalan söyliyeyim beni kapak vurdu.Sonradan konuyu da ilgi çekici buldum ama kapağı ismi ve kapaktaki resim.Fakat o resmi bulamadım gönül isterdiki resimini çekip koymak fakat hatırladım ki filmim Şıpsevdi'de hepsi aynı bunların hemen iyi niyeti suistimal ne sömürgeci bi toplumdur bu yahu inanaılcak gibi değil. Bunların içinden en ' ne ABD ne AB tam bağımsız Türkiye! 'diyenlelerin bile ne kadar içine işlemiştir bu durum .Neyse canım melleti ben mi kurtarıcam. Yav adımı siyasete sokuyorlar zorla bak ne yazdıgımı unuttum gine ah ah sallandırcan bunlardan 1-2tane taksimde bak bi daha yapaibliyorlarmı..

Asıl konumuz olan kendisi küçük ama etkisi büyük filmimizin mevzusunu özetleyelim. Umutsuz bir aşk yüzünden bunalıma giren kahramanımız Zia (Patrick Fugit) terk edilince bileklerini keserek intihar eder( ki bunu yapmadan önce ortalığı toplamakta kendine çeki düzen vermektedir tam o anda bir aydınlanma yaşayaraktan okuduğum izlediğim tüm filmelerde intihar olayından önce bu ritüel tekraralanmakta olduğunu gördüm yada sezdim(!) bu garip aydınlanma acaba bende böyle mi yaparıdım diye düşünmeye sevk etti beni cevabı bulmam cok kısa sürdü ).Evet esas oğulumuz intihar etmişti ve uyandığında kendini sadece intihar edenlerin yaşadığı garip bir ölüm sonrası dünyada bulmuştur. Burası tuhaf bir yerdir. Tuhaf derken aklınıza korku filminden çıkmış yaratıklar gelmesin. Bu yerde, mesela barlarda sadece Joy Division ve Nirvana gibi intihar etmiş elemanlara sahip grupların şarkıları çalınmaktadır. Renkler ise daha bir solgundur. Hayat aslında öteki taraftaki gibidir, sadece biraz daha kötü. Tesadüfen eski kız arkadaşının da intihar ettiğini öğrenen Zia, komik bir Rus rock şarkıcısı ve bir hata sonucu oraya düştüğünü savunan bir otostopçuyla Desiree'yi bulmak için hurda bir arabayla yola koyulur.Gece gündüz giderken yolda komik bir adamla karşılaşır ( komik diyorum ama kendisi Tom Waits olur) aslında tam karşılaşır diyemeyiz çünkü ona çarpmaktan son anda kurtulur ve olaylar daha derinleşir benim sevdiğim kısımlar zaten burdan sonra başlıyor... Mevzu intihar olsa da izleyeni anlamsız bir biçimde memnun eden "Bilek Kesenler: Bir Aşk Hikâyesi"ni gerçekten sevdim. İzleyicilerimiz size seslenmekteyiz.Alınız izleyiniz.Az öncede yazdığım gibi bizim Şıpsevdi'ye verdim.Bilmem izledimi izlediyse kesin beğenmedi o Amerikan filmelerini sever.Bir pazar günü çocuklar ve arkadaşlarını minivana doluşturulup beyzbol maçlarına götürülür yenilseler bile iki dondurmaya herşey unutulur sanki böyle bi yenilgi hiç yaşanmamıştır rezil olunmamıştır...
Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder