12 Mart 2012

Uzun bi aradan sonra az once romantikle konusurken bloga yazi yazdim dedi ve bi blogumuz oldugu aklima geldi.ama inanin neyi nerden baslayip anlatsam nasil baslasam gercekten bilmiyorum.ask..ask hayatim blogu actimizdan beri hayatimda olan doktorla inisli cikisli kavgali dovuslu sevisli devam ediyo.hayir gercekten doktor yazi dizi diye bi yazi dizisine baslasam suan yasadiklarimi anlaticak karakter sayisi mevcut mu bilmiyorum cunku sian cok gaza geldim telefondan yaziyorum.wirelessim bozuk da.yaklasik 2009dan beri bu blog var ve yaklasik 2008den beri romantigim dert ortagim yol arkadasim canim hergun en az bi saat telefonda konustugum yetmezmis gibi gunun geri kalan zamanlarinda full time msjlasip sevgilimden cok diyalog halinde oldugum ve surekli aklimda aradigimda ise telefonumun ucunda olan paparazzim hayatimda vaaay be diyorum vaaay bee.herseferinde bundan sonra duzenli olarak yazicam diyip biturlu yazamadigim yazamadigim icin de hayatimdaki hertirlu seyin birikip dag olusturup suan uzerimde kulfet olmasi bi yana hayatim da cok buyuk bi degisiklik olmadi.yine ayni adamla doktorla beraberim artik 4.yila giricez ve yine romantik her zaman bizim yanimizda yine kavgalarimizda aranan ilk insan ya da mutlulugumuzu anlattigimiz tek kisi.yine onun ask ucgenleri yine ben doktor romantik uclusu ve onun hayatina giren kalici olmasini cok istedigim adamlaaarr.yine romantigiin iliski teoremleri hatayi nerde yaptimlari yine benim onu dinlemecelerim yine doktor yine karamel para-cokomel para-cokomel.neyse suan cok useniyorum bi ara ozet gecicem soz.telefondan yaziyorum imla hatalarimi falan hos gorun lutfen tabi goucek bi takipcimiz kaldiysa.optum bye. Karamelll..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder