18 Mart 2012

karaktersiz romantik

şimdi efendim ben aşk hayatı söz konusu olduğunda karaktersizin önde gideniyimdir.tuğçe kazazla kapışırım o derece.misal bir zamanlar bi çocukla konuşuyodum.adııı fanatik olsun bu fena fanatiktir.bu çocuk da benim çok yakın arkadaşımın ev arkadaşı aynı zamanda.neyse uzatmıyoum ben özgürle barışırız belki diye bu çocuğa arkadaş kalalım falan demiştim ama özgür denen o adi pislik şerefsi.. öhöm işte özgürle de olmadı.nooldu pişman oldum.yeniden fanatikle bişeyler olur mu diye bi deniyim dedim.evimde makarna yapmayan ben fanatiğin pek de samimi olmadığım diğer ev arkadaşına ıhlamurlar mı kaynatmadım.siz seversiniz diye bunlara un kurabiyeleri mi yapmadım (hazır karışımlardandı ama bunu bilmiyolar hala).alt kat komşuları sese laf eden gıcık bi tip.evde ses yükseldiğinde şşş alt kattakiler biraz daha yavaş diye cicilikler mi yapmadım neler nelerrr.bunlar her kızın yaptığı klasik şeylerdir bunda ne var diyebilirsiniz ama blog yazarları benim o özgür kız duruşumu,tek çocuk olmanın getirdiği hafif bi şımarıklığımı bildikleri için şok olmuş okuyolardır eminim.neyse bunları yaptım da nooldu bişey değşmedi.dedim ki yanlış yol ben biraz da eğlenceli kız ayakları yapayım.beraber maç izledim.ama maçta 'ardayla sinem ayrıldı yaa ondan kötü oynuyodur yaa yazııık' tarzı yorumlar yaptığım için bu da işe yaramadı.yine bunlarda olduğum bi gün gtme gtme burda kal diye tutturdular gitmedm.gülüyoruz eğleniyoruz hep beraber saat olmuş sabaha karşı.dedim hadi romantik tabu oynamayı teklif et.kabul ettiler tabii ama farklı takımlarda olduk çocukla.yani benim takım ruhu oluşturup yakınlaşma çabalarım yalan oldu.gece ilerlerken son şansımı deniyim dedm ve batak oynayalım dedim bu sefer de.dalga geçtiler sen ne anlarsın falan diye ama kabul ettiler.lisede derslerdeki pratiklerime şükrettim o gün.neyse bi yandan müzik falan açıyodu benimki.sonra ordaki bizim fanatikle daha önce bi münasebetimiz olduğunu bilmeyen biri fanatiğin yeni sevgilisinden bahsetti.kızı da tanıyorum yakın olmasam da oturup aynı masada kahve içmişliğim var yani.o an benim surat ifademi görücektiniz.bi durgunlaştıım kim ne dese bozuyorum falan e tabii haklı olarak sordular neyin var senin romantik diye.ben tam ııı şeyyy diye düşünürken fanatiğin benim yakın olduğum ev arkadaşı durumu anladı sanırım ve 'uykusu geldi onun' dedi.ben de hehh evet yaa uykum geldi ama oyun bitmeden kalkmam dedim ve nası gaza geldiysem oyunda fanatiğin olduğu takım 46 skor yaparken ben 81 skor yaptım.tabii evdeki herkes şok.hep derim zaten beni yeterince gaza getir ben pikaçuyum diye camdan atlarım.hayır bunda o kadar hırs yapıcak olay da yoktu aslında çocukla sadece çok kısa bi ara msjlaşmışız,biraz görüşmüşüz sonra yok olmaz demişim ve sonradan aynı ortamda arkadaş olarak defalarca bulunmuşuz,ben çocuğa trip atıcak son insanım ve tamamen kendi kendime gelin güvey oldm yani.ama baştan söyleseydinz ben de uğraşmamış olurdum yaaa bu kadar.ben ona üzülüyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder