19 Mart 2012

Alem....

Cuma gunu liseden arkadasimiz uzunun biricik sevgilisinin dogumgunu vardi.romantigimle airf uzunu gormenin hattina bizi sevmeyen ozellikle de uzunun bana olan malum askindan dolayi beni aevmemesinden dolayi gidelim dedik.tabi ben kiza bak enim biseyden haberim yoktu yillardir ayni adamla birlikteyim uzun da artik sana asik.bak bu da sevgilim nooolur sev artik beni planlarimla doktorcugumu da cagirdim.kendisi de romantigim ve benim gibi pacoz insanlarin kol gezdigi o pacoz ortamdan hic hoslanmaz ama gelirim hayatim dedi.ama oyle bi sekilde dedi ki gideriz hayatimin altindaki taksimde bomba patlasinda gitmeyelimi duydum resmen.neyse gittim evine ordan gecicez taksime romantigimle konusmusuz o da bize gelicek ordan birlikte gecicez..ben gayet mutluyum internetten siparis ettigim pembe topuklu ayakkabilarim gelmis evde onlarla yuruyorum bi heves.Sabah aman doktor canim kuzum doktorcugum bana basinin agridigini midesinin bulandigini karninin agridigini citlatmisti ama nazlaniyodiye dusundum ne yalan soyliyim.yemek soyledim ellerimle yedirdim saat oldu 21.00 bizimkinin karni agrimaya basladiii gidicez ya 1saat sonra.uyudu terledi bilmemne dayanamadim gitmeyelim hastasin dedim.canina minnet tamam askim uyucam ben dedi.evde limon yok ust komsusu apartman yoneticisi olan kadina bu saatte migrosa gitmemek icin dokolorcugumun israri uzerine limon istemeye ciktim.binbir sirinlikler cocugunu sevmeceler afedersiniz bu saatte rahatsiz etmek istemezdim ama doktorcugumun karni cok agriyo araba da arkadasinda markete de gidemiyorum o da cok hasta limon varsa nane limon yapicam dedim ve 1 dk sonra elimde kokusuk limonluktan istifa etmis bi limon ve bu saatte gelirsen al sana!bu cocugun evine girip cikiyosun cocuguma kotu ornek oluyosun bakisiyla asagi indim.nane limonumu hazirladim icirdim.romantigimle gitmeme yalanlarimiz hazirlandi uzun arandi gitmeyecegimiz kesinlesti ve doktorcugum yavas yavas kendine gelmeye basladi.cabalarimdan sonra da beni evime birakti ve donus yolunda da yarin arkadaslarimla icmeye gidicez erkek erkege dedi ve ben hani aen hastayin noluyo lan moduna girdim ve bozuntuya vermedim.gitmek istemeyince naparsan yap bu cocugu hicbiyere goturemiyosun.ona olan zaafimdan faydalanip hasta ayagina yatip yine beni kandirdi..geci bizimde taksime hic gidesimiz yoktu iyi oldu iyi oldu..
Karamel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder