18 Mart 2012

o vahim kaza

özgür kendisine koyduğum lakaptan belli olduğu gibi özgür çocuk.yani hadi kalk gidiyoruz diyince bavulunu hazırlamaya başlar öle bi tip.ben de buna özendim ağustos aylarında doğu taraflarına gitmeye karar verdim.her zamanki karaktersiz romantik işte.turla mardine gitmeyi düşünüyodum karameli aradım benle gelir misin diye ve aramızda geçen diyalog:
-karamel ben mardine gidiyorum gelir msin?
+internette mardin resmi gördün dimi?
+evet.
-oralar sıcak romantik gitme başına güneş geçer.
neyse bu fikrimi biricik sevdiceğim özgüre açtım.hatta belki suriyeye de geçeriz falan dedim. 'oralar ne kadar karışık bilmiyosun sen tabii' dedi ve beni reddetti.o ara bana yazan bi çocuk vardı o benle cehenneme bile gelirdi aslında acaba onla mı gitsem diye düşündm.lise son sınıfta çok aşk-ı memnu izlemekten dolayı avukata boynuz takma girişiminde bulunmuştum ama etkisinden çıktım tabii yıllar geçince üstünden ve çocukla gitmemeye karar verdm.sonra sevdiceğim gezgin ruhlum bu isteğimi unutmamış ve bana doğumgünümde maraşa gidip bi bağevinde kalmayı teklif etti.ama bana arkadaşlarımla istanbulda tekne kiralayıp alkolün dibine vurup kayıp gençlik tadında eğlenme fikri daha cazip geldiğinden gelemem dedim.sonuç doğumgünü partimin dönüşünde sabaha karşı 4'te trafik kazası geçirdim.arabayı kullanan arkadaşım alkol almamıştı.hatta karamela şekerim de arabanın içindeydi ama ona bişey olmadı olan bana oldu.neyse işte vahim kazadan sonra çok kötü günler geçirdim.çünkü bende tramva etkisi yaratmış bu olay. önceki yıl arkadaşlarım beni gamsız diye nitelendirirdi o derece rahattım ama sadece kendimi güçlü olmalıyım dik durmalıyım diye şartlamışım ve yaşadığım şeylere karşı mekanik duygusuz bi insan gbi davranmışım psikologumun dediğine göre.kaza sırasında da bunların hepsi ortaya çıkmış.ben bu olaydan 2 gün sonra da özgürden ayrıldm ve hayatımın top depresyonlarından birini yaşadım. ağır ilaçlar kullandım.kendi kendime karşıdan karşıya geçemez,ya evde gaz kaçağı varsa ve çakmak yaktığımda ev patlarsa diye sigara içemez oldum.saçma sapan kaygılarım vardı.ama aştım çok şükür.
RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder