15 Ağustos 2010

Konudan konuya...


Ben daha liseyi bitirdiğimizi ancak kabul etmişken üniversiteli olduk...Dönüp baktığımda görüyorum ki şu dandik Elazığlı kolejinde hakkaten çok güzel anılarımız var.Sınıfta gizli gizli çay demledik lan :))) Erkeklerin satranç kızların batak oynadığı,50 yaşlarındaki coğrafya hocamıza 'ben yazmıycam annneeea yaee' diyebildiğimiz,normalde okula telefon getirmek yasakken resim dersinde yaşça genç iki bayan hocamızın dersten çıkıp 'müdür gelirse çağrı at ben seni ararım' diyip numaramızı aldığı,sadece ders kaynasın diye,geleneksel olarak her 1 nisanda koku bombası patlatıp,ceza olarak içeride o kokuyu solumaya razı olan bi sınıf düşünün yani...Son sene biraz karışık geçti.Bölünmeler,kışkırtmalar,entrikalar...Ben artık düzeliceğine olan inancımı yitirmiştim ki birdenbire eskisinden de yakın,haftanın en az bir günü görüşür olduk bizim çocuklarla.Bu arada Gözlüklü şirinle sınıfımızdaki kimse görüşmüyo şu an.Açık konuşmak gerekirse bunda Karamelle benim entrikalarımızın payı büyük.Onu harcamış oldum belki ama ben ona bunu yapmasam o bana yapıcaktı.Yapamazdı gerçi de yapmaya çalışırdı.Ki çalıştı da...O yüzden hiç acımıyorum.Normalde iyi bi insanım yardımseverim,yere çöp atmam falan ama birinden zarar görüceğimi hissettiğim an,bi ferhundeye,bi firdevs yöreoğluna efendime söyliyim bi ayşegüle dönüşebiliyorum.neyse ya bu olayı karamel de ben de uzun uzun anlatırız bi ara.şimdi bugün benim original doğumgünüm olduğundan pasta yemeye gidiyorum :D

RomantiKomedi

2 yorum: