30 Ağustos 2010




Kararımı hemen hemen vermiş durumdayım.Eğer yapmayı göze alabilsem çok olumlu sonuçları olabilir ama döndüğümde herşeyi aynı bulamamaktan korkuyorum.


Koskoca 8 ay ve Amerika...


Ben şanslıydım.Herkese kolay kolay güvenmesem de,kendimi düşünmeden teslim edebileceğim insanlar oldu hep hayatımda.Hiç kendimi düşünmek zorunda kalmadım.Belki bu şanssızlıktır bilemiyorum.Bu durumun değişmesi için güzel bi fırsat aslında ama,Amerika bu ya Avrupa değil ki yani.


Karar vermek için zamanım çok kısıtlı.Şu zamana kadar karar vermiş olucağımı düşünüyodum ama sandığım kadar kolay değilmiş.Tüm sevdiklerim İstanbul'da.Birkaç eksik dışında...Kalbim kal diyo mantığım git...Kime danışsam aynısını söylüyo zaten.


Kafam karışık yani dostlar.Hayatımda bir kez olsun mantığımı dinlesem diyorum ama sonra da şu ana kadar duygularımla hareket etmenin de bi zararını görmediğim geliyo aklıma.


18 yaşındaysanız ve elinizde birden fazla güzel seçenek varsa hayat çok zor :P


RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder