10 Ağustos 2010

18 olan biri vaaaar! (kısmen)

Bu fotoyu blog için çekmedik ama yüzümüz gözükmeyince buraya koymak mantıklı geldi. Pastamı üflemeden önce dilek tutarken :) Lacivert bluzlu olan ben Yandaki fıstık da Karamel.


Hey hayatımda ilk kez sürpriz doğum günü partim olduu! Ramazan münasebetiyle 6 gün kadar erkene alınmış olsa da doğumgünü doğumgünüdür :) Başta Karamelo'm bebeğim olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler.Yukardaki fotodaki pasta benim pastamdı.Pastanın üzerindeki ruj sevgili şeytan lakaplı arkadaşımızın şiddetine maruz kaldı birazcık ama kurtardık :) Eğer teknoloji özürlü olmasaydım buraya,benim şarkım olan ve sevgili Karamelim'in pastamı üflerken benim için çaldırdığı şarkı olan Bu böyle'yi koyardım.Bide her seferinde söylüyorum ama bundan sonra cidden bu kadar içmiycem :D
RomantiKomedi

1 yorum:

  1. ilk fotoda bendeniz romantikomedi,bildiğin balıketli bi hatun gibi çıkmışım ama normalde sıfır bedenim valla billa bak.

    YanıtlaSil