19 Ağustos 2010

Denemeden bilemeyiz felsefem ve getirdikleri :D


Haha aklıma ne geldii...Bi gün okulumuzun gitarcısı,bizim de sevdiğimiz bi arkadaşımız olan 'rock4eva' bizi konserine davet etti.Ben herşeye tamam diyen bi insan olarak sorgulamadan olur dedim.Hem de o sıralar Karamel yeni boynuzlandığı için mutsuzdu,iyi gelir diye düşündüm.Buraya kadar sorun yok.Ama konser günü gelip çattığında Karamel'in de benim de aklımızda o malum soru işareti oluştu.'E biz şimdi ne giyicez?'.Hemen rock4eva'ya sordum.Dedim bizi döverler mi orda.O da 'Saçmalama bebeğim siz tarzınızdan ödün vermeyin' şeklinde yanıtladı beni.Neyse tamam dedik giyindik normalde nasıl giyiniyosak gittik rock4eva ve arkadaşlarının yanına.Bizi gördüler ve ilk soruları 'hmm siz heykel'de pek takılmıyosunuz herhalde.'oldu.Heykel dediği yer de güzide şehrimizin rockçılarının ve apaçilerinin takıldığı bi yer.Karamelle göz göze geldik,'Napalım zevk alıcaz artık.Yaşamadık demeyiz'dedi.Tamam dedim hadi uyum sağlayalım.Bi baktık bunların bi grup daha arkadaşları geldi.Biraylan yüzünü yıkayan mı dersiiiin,ortalarda pipi pipi diye bağırıp dolaşan mı dersiiiiin...Neyse sonra konser başladı.Yanımda yine rock4eva'nın arkadaşlarından biri oturuyo.Tiyatrodan falan bahsettik.'Ben de tiyatrodaydım ama sigara yüzünden atıldım' dedi.Ben dünyanın en saf ve masum kızı olarak 'Aaa orda sigara içmek yasak mı ki?'diye sordum.Sigara sigara dedi imalı bi biçimde.Ben anca o zaman anladım neyden bahsettiğini :D Bizi okuyan genç yaştaki kuzucuklarım bu yazıdan çıkarabileceğiniz altın niteliğinde dersler var.Siz siz olun tanımadığınız etmediğiniz kimselerle sohbet etmeyin.Rock konserine giderken,pembe saçlı tuhaf kızların ve kedikesen erkeklerin size uzaydan gelmişsinizcesine bakmasını istemiyosanız, tiki tiki giyinmeyin (sana göre tiki olmayabilir giydiklerin de onlara göre öyle bacım.Geçir üstüne siyah bol tişört,çek göz kalemini kaşından burnuna kadar,dağıt saçları bitti gitti) :D
RomantiKomedi

3 yorum:

  1. bi de sigaramızdan fırt isteyip duruyodu o ağzına aldıktan sonra içememiştik..
    o pipi diyen çocuk ta ablasının kotunu giymiş de gelmişti bi de..
    bi de rock4eva bende hoşlanıyodu çıktığımızı düşünsene:P:P
    Karamel..

    YanıtlaSil
  2. ya tatlı çocuktu severdim ben onu,hala da konuşuyoruz da farklı dünyalar bebeğim :D
    RomatiKomedi

    YanıtlaSil
  3. aman aman çok tatlı..bi gözler yeşildi o da kurtarmadı bebeğim:D
    Karamel..

    YanıtlaSil