11 Ocak 2010

Pop Culture : Can't Read My Poker Face


Öncelikle panki punkiye bu yazıyı yazmama yardım ettiği için teşekkürü bir borç bilirim.:D bana resim bulmasaydı ve tabi o tehditleri savurmasaydı ne yalan söyliyim daha uzunca bir süre yazmayabilirdim.bundan sonra yazacağım 6 yazı için resimler bulduk.her resim bir sanatçıyı temsil ediyor.her ne kadar bu resimdeki güzel bayan o çirkin lady gagaya benzemesede ilk sanatçımız o.ya ben bu kadını sevmiyorum ya...bi kere her anlamda kendini madonnaya benzetmeye çalışıyor ki madonnayı da pek sevdiğim söylenemez. orasını burasını açıp, sahnede terbiyesiz terbiyesiz şeyler, hareket falan çekmeler ne bu canım.hayır neyi kime kanıtlamaya çalışıyolar anlamadım biz özgürüz,marjinaliz falan diye.seyircilere saygısızlık bir kere.kim ne derse desin bence en büyük pop yıldızı bir sonraki yazımın konusu britney spears. yani princess of pop. muhteşem bir geri dönüş gerçekleştirdi maşallah...neyse konumuza geri dönelim.ne diyodum ha lady gaga.ya bir kere kadının bütün şarkıları aynı melodi üstüne uyduruk bi kaç söz ya.bir ekşi sözlük yazarının ifadesine görede lady gaga, formüllerle dönen müzik piyasası içinde post modern bir madonna'dır! diyerek yazımı bitirmek istiyorum...
Not: aman allahım kadının bide benim adımda şarkısı var:D

Paparazzi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder