10 Ocak 2010

Beni Seç Beni



Seçim-seçme-seçilme..
Seçme işlemini geçekleştirme ne kadar basit ve ne kadar yaşamımın kurgusunun parçası.Hatta kurgunun ta kendisi.Seçimlerim olmasaydı ben olabilir miydim?Korkumdan ölürdüm heralde..Seçim yapma korkumdan..Başıma gelebilecek olanları seçebilmem.Bazen çok ayıdınlık anlar yaşıyorum ya da öyle olduğunu varsayıyorum.Kime ne..Sadece buna aşırı bilinçlilik gibi birşey diyorum.Araştırıp öğrenmek istemiyorum bırak benim koyduğum isimle kalsın..Yani pararlel dünyalarımı görebilmek gibi ..Seçimlerimin sonuçlarını görebilmek gibi bir şeyimsi..Ve çok keskin buna isim veremiyorum anlatamıyorum beraberinde gelebilceklerden korkuyorum..Bir yerde akıl hasatlıkları için tedavi görürken verdikleri ilaçın sonucunda bununla alakası pek de olmayan ama çok hoşuma giden bir şey vardı. Bazı hastalarda bu iğneyi vücuduna enjekte ettiklerinde bilinci vücudundan ayrılıyor ve seyehata çıkıyordu.Yani o esnada olanları görebiliyor sezebiliyor ama bunlara karışamıyordu.Ruh gibi ama ruhun biliçli hali...İlacın etkisi azaldıkça bilinç vücuda geri dönüyordu.Mükemmel bir şey..Ve kesinlikle böyle birşeye sahip olduğumu iddia etmiyorum sadece bilmiyorum ..Aşırı bilinçlilik ne ki şimdi bu korkuyorum. Seçimlerin sonuçlarını görebilmek zihnimde uydurduğum bir şey mi?.Ama bu kesinlik gerçek bunu hissedebiliyorum. Her şeyin kesinleşmesi aydınlanma gibi. Komik bir tabirdi belki ama böyle anlamıyorum aslında anlıyorum ama anlatamıyorum ya da anlatmaktan korkuyorum. Sonuçlar seçimler sola dönersem nelerin değişebileceği ve bunların farkında olmakk..Belkide bunu fazlasıyla çok istediğim için zihinim minik çaplı oyunu..Ama mükemmel olmaz mıydı bilebilmek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder