5 Ocak 2010

alkııııııışş...


şuan gercekten büyük bi problem var..evet tam şuan şu saniye:)gayet güzel bir kız olduğumu tüm şehir anlamış durumda velev kiiiiiii panki punki kıskanc insanı..beni sadece karamel rengi olduğu için bir kediye benzetmiş..şuan gercekten kızgınım kankaaaa.şuan bir fikir ayrılığı yaşamaktayım.kendi kendine benim çekici yüzümü yansıtan fotoyu kaldırııııııııpp hemen oraya sevimli ama güzel olmayan bir kediciiikk yerleştirmişsin..ve nedense kendi profil resminde,gerçek hayatta sahip olduğun burnun bir anda küçülmüş..tessüf ediyorum..hıhhh...
NOT:bu hazin olaydan sonra uzun bir süre kendime gelemiyiciğim..zaten panki bizim yılbaşı resmlerini bizim flaşdiske attıktan sonra da yüzüne bakmayı düşünmüyorum:):):)
NOT2:bu yılbaşı olayını da yazmak isterdim..aslında bu olayı yazmak için girdim fekaaaatt bu hazin olay beni derinden sarstığı için bunu yapıcak gücü kendimde bulamıyorum.çünkü ne de olsa tek hala bu blogun tek sarışınıııı,tek HOKKA BURUNLUSU olduğum için bu hakkı kendime bi anda buluverdim şuan..ve nedense bu da şuan tam şuan oldu:DD
öpüldünüz....
karamell...mell..mell..mell..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder