4 Ocak 2010

I'm Wishing On A Star




-Evet öğretmenim yılbaşında yalnızdık.
-Dık mı yavrum bi anlatım hatası yaptın sanırım ?
-Sanmıyorum ..
-Yalnızlık tek başınalıksa yanındaki çoğulluk?
-Tabiki ben ve hayaletlerim...

Tüm xmas ve türevleri boyunca grip olmak ..
Bu sebeple tatilin tümünün diğer varlıklardan soyutlanmış şekilde (sanki her zamanki halim değilmiş gibi) geçirmek..
Bu sayede her zaman ki işe daha kolay bahane bulabilmek.. Tek başınalığın farkına varıp Doctor Who izlemek..

Şimdi şuan burada yaptığım doctor who maratonunun kritiğini yapmıyacağım-yapamayacağım-(böyle anlatım hatalarını seviyorum ).Sevgili gucci lover paparazzime öpücükler..Ama bir kaç şeye değinmeden edemiyeceğim.İlk sezon boyunca sevip bağrımıza bastığımız kepçe kulaklı, küstah ilk doktorımız (doğrusu 9.uncu ama çaktırmıyor) gider yerine yenisi gelir.Ki ben bu yeni daktırı çok sevdim. Konuşması , ince zekası ve herşeyiyle. Ve utançla söyleyebilirim ki ben bencil şekilci gencin teki oldum artık. Eh bunu itiraf ettikten sonra bu aman doctorcumu beğenmemdeki diğer faktörleride belirtebilirim.Bu yeni doctorun yalnızca zayıflara yakıştırabildiğim (ne kadar dış görünüşçü olduğumu söylemişmiydim) çok hoş modern bir takım elbisesi var ama üzerinde wall streetten yeni çıkmış gibi durmuyor(selam dünya amerika benide özümsedi). Öyle hoşuma gittiki belki özgün bir fikir bile değil ki emin olamıyorum romantiğimle karemelim bilirlerdi.. Görünen o ki yoklar, eh özgün olmayabilir ama güzel tatlı bilerek ve istenerek eklenmiş bir ayrıntıdan bahsediyordum heh converse. Tamam anti-converseci değilim ama ayakkabılarımla fotoğraf da çekinmiyorum..Açıklamalar.. günlerdir insanlarla iletişim kurmadım mazur görün..Başını unuttum :) Uzun cümlerden değil sakınmaktan . Korkuyorum beğenilmemekten hor görülmekten. Dikkatli olmaya çalışırken sözcüklerim sıcaklığını yitiriyor. Ya doctor diyordum evet takım elbisesi ve sherlock holmes pardesüsünün altına giydiği beyaz converseler öyle uymuş ki. Sevdim..Bide eski doctorı sevmediğim düşünülmesin deri ceketi o kibirli tavırları ilen bu maymuncuğun kalbini fethetti.
10.Doctorın beğenmediğim yanı olmayabilir ama dizi hakkında eleştiri yapabilirim.. Geçmişe gitmelerine bayılıyorum Shakespeare , Charles Dickens , Queen Elizabeth'in olduğu bölümler doyumsuzdu. Bunun yanında son iki sezondur taktılar dünyanın istilasına fazlasıyla bıkkk gelmedimi bu konudan sürekli dünya. Hiçbir zaman yeterince tanıyamayacaksam da ben artık kendi dünyamı değil evrenin diğer yüzlerini görmeyi çok isterim. Mesela ilk sezonda şuan adlarını hatırlıyamadığım ilgi çekici olabilecek ağaçlar vardı .Onların gezegenini merak ettim. Geleceğe gitmekle olmuyor işler tamam gelecek ama gidilen yer ya uzay gemisi ya da üzerinde yaşam belirtisi kalmamış boş bir kütle ..Olaylar merak uyandırıcı olmasa izlenebilitesini öldürüyor sürekli bi istila sürekli bi dünya..
Bide ben son iki sezondur derken izlediğim son iki sezonu yani 2.ve3. sezonları kastediyorum.
Sonra bugün kar yağdı. Minik camımdan minik pamuk şekerleri izlemek çok rahatalatıcıyıdı ayrıca tespitte bulundum dinle bak uzun süre başını arkaya dayayıp kar'ı izleyince rüzgarın etkisiyle uzaklaşıyormuşsun hissi veriyor vapurdan denizi izlemek gibi çok tatlı bir sersemlik hissi.Ah unutmadan günlerdir aklımda sonunda hangi şarkı olduğunu buldum Fragile dinleyin dinletin isterim sözleri ruh hali değiştirir(yada sadece bende tanrım genellemeler de yapar oldum).Sözleri yazasım var ama klişeyle yazımı sonlandırmaktan büyük zevk duyarım:) sting desem fazla söze gerek yok heralde..
İşte böyle panki'nin tatili..İzledim etkilendim bir otostopçunun galaksi rehberi olmak istedim.Darlekleri sevdim.Odd ları sezdim falandı filandi yazıyı da bitirdim..

Not: Beyonce'dan öncede dünya diye bir gezegen ve bu gezegende müzik vardı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder