17 Ekim 2009

yuvaya dönüş..


evet..yağmurlu ve serin bir gün..ama içim sıcacık..sevgiliyle geçirilen yağmurlu günlerin ardından kalbime doğan güneş sayesinde biraz aşk sarhoşu biraz da umursamazım..saçım bozulacakmış,makyajım akacakmış umrumda değil açıkçası..uykusuz 1 haftadan sonra geriye dönüp baktığımda keşke inat etseydim diyorum ama şimdi birlikte olamamak da olabilirdi diyorum..çok gülüyorum çok eğleniyorum çünkü gerçekten çabuk kandırılıyorlar bunlar ayol..dün dersten çıktım arabama bindim..aradım..askım seni çok özledimler falan şimdi sınavdan çıktım eve geldim ouff ne romantiklikler ne romantiklikler..eee madem böyle yapıcaktın benim niye sinirimi bozdun be adam..neyse yine de seni çok seviyorum..seninle uyuyamamak zormuş gerçekten..senin de dediğin gibi seninle uyurken huzurlu uyuyorum bitanem..:)
DİPNOT:lolita taktiklerini yutmayan bi erkek var mı acaba??
Karamel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder