27 Ekim 2009

Hasta Canı İster Pasta



Şurda sinüs akıntısından ölüyorum bi çabuk çorba bilen yapanım yok...Ama ben vefalı arkadaş olaraktan görev bilincimlen iyileşmeye bakmakta ve bu esnada da boş boş popo büyütmemekteyim ya ya sevgili dostalarım varsa yoksa siz yaniii.Hani parti indı pijamas ya onun içün gizli çalışmalar yürütmekteyim bide ammmannn doktorcuğum 3gün istirahat verdi.Buda demek oluyor ki yarında yokluğumlan kalplerinizi dolduracağım.Ay çok tatlı oldu..Ve evet tatlı sözcüğü benim ellerimden çıkma.Yarında yokum diyordum haliylen partiyi siz ayarlıyorsunuz gelişmelerden de beni haberdar ediyorsunuz.Malumunuz hem telefon özürlüyüm hemde telefonum özürlü.Artık bir yolunu buluverin ben kendimi the science of sleepe veriyorum mutlu az mukuslu bol bakliyatlı günler diliyorum hepinize...

Panki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder