24 Ekim 2009

Be be be bek bekleşenn...


Beklemek...
Bekletmek...
Bekleyen...
Beklenen...
Bekleten...
Beklettiren...
Beklenilen...
Bekletilen...
Beklenilesi...
Bekletilesi...
Beögh baydı ..Bu kadar çok kullanınca anlamsızlaştı.Olsun yinede hoş bir sözcük ve eylem. Uzatmadan diye başlıyordum ki cümleme niçin uzatmıyacakmışım günlerdir yazamayışımın acısını sonuna kadar çıkartıciğim. Oh içim rahatladı.Şimdi gecelerden bir gece kendini uykunun kollarına bırakamayan zihnim '' fosur fosur uyuyacağına beyin cimnastiği yapalım'' dedi.Sonra düşün düşün sık geliyor çişin neydi ki bu şimdi. Neyse aylardır olmadık yer ve zaman dilimlerinde aklıma düşen Rüzgarın Kızı'nı söylemeye başladığımı fark ettim. Ya ne güzel söz müzik ses vurgu ton keman dağ ot börtü böcek diye düşünürkenem biz bunu birlikte söylesek ne hoş olur dedim.Hatta uzat mavi gök yüzündennn özgürlüğün tılsımınıııı meydan oku tüm dünya ya haykırrr rüzgarınnn kızzıııı kısmında yapayda olsa rüzgarda savrulan kıyafetlerimizi bile hayal edebildiğimi fark eyledim.Sonra dedim ne hoş olur böyle hep berabercenez dedim.Bide bununla da yetinmedim başka şarkılarda düşünmeye başladım ne biliyim bi Aşkk yenidenn rüzgarlı bir akşam vakti ... seni düşünmek güzel şey seni düşünmek ümitli şeyy bide teninle konuşmanın zamanı teninle tanışşmanın sonracıma ve sen ve ben değirmenlere karşı bile bile birer yitik savaşçıı ...sen yine olduğun gibi kal misafirim bu şehirdeeee ... dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe sırf san benziyor diye... diye düşündüm durdum.Sonra ne hoş nostalji gibilerinden moda girince ah nasıl ama ya diye zihnime öyle sıcak öyle yapılası öyle başarılası öyle öpülesi (çok seviyorum ben bunu) bir fikir düştü ki etrafımda Miss Gucciden başka yaşayan varlık olmamasına rağmen kalbimdeki küçük mutluluk kokulu çikolata parçacıklı sevgi taneciklerinin çevremdekilere sıçrayışını kalplerine dokunuşunu ve aynı hislerle sarmalanışlarını hissetim.Öyle güzel bir şeydi ki.Sürmesini istedim.Ama bildim çok sürmeyeceğini ve sadece o hissin tadını çıkardım.İşte öyle birşey işte öyle birşey.Bu kadar çikolata kokulu sözcükten sonra yazıcaklarım saçma /basit/ bayağı /sıradan geldi. Böyle hissetiğim zaman yazmaya devam etmeyip bitirirdim yazıyı ama zaten çok beklettim ve gelmedim. Aman ne fark eder ki..
Bezgin / Ölü / Zombi / Ruhunu Kaybetmiş Panki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder