31 Temmuz 2009

Uykusuz kalmış romantikten inciler


*bişey fark ettim de,ben internette yaptığım anketlerde oy verdiğim şıkkın en yüksek oy alan şık olduğunu görünce sinir oluyorum.ne yani şimdi ben sıradan insan mıyım diyorum içten içe...


*bişey daha fark ettim.bizim çocukluğumuzda (gerçi öyle uzun da yıllar geçmedi aradan ama) hep dünya toz pembe yuppi hayat süper tarzı çizgi filmler vardı.Sonunda daha gerçek hayatı yansıtan bi çizgi film gördüm geçen gün nickoelodeon izlerken.Adını tam hatırlayamıyorum ama Ginger diye bi kızın hayatını anlatan bi çizgi film.Kızın anne babası ayrı,yaşadığı sorunlar neden dondurma yiyemiyorum veya çok az bebeğim var tarzı değil de daha gerçek,herkesin zamanında yaşadığı türden.Takdir ettim yapımcısını her gece izliyorum uyurken :)


*Değişime kapalı bi insanım ben bunu anladım.Sevmediğim bi insandan kurtulduğumda bile üzülüyorum şimdi ben kiminle didişicem diye.Hatta zevklerimin değişmesinden bile hoşlanmıyorum.Biri çocukluğuma insin lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder