9 Temmuz 2009

Mum Come To Me

Sevgili fake blonde haareciğim beni farklı gezegenlerde bırakıp bir türlü dünyama dönmeme izin vermemekte. Ki ben şüpelenmekteyim bu benim blondem olmaz. Hangi sinsi varlık kaçırdıysa geri getirsin onu. Ben blodemi çok özledim..



Simdi benim blondemin yerine getirdikleri fake blonde ile olaylar şöyle gelişmekte. Günlerden birgün hergün tekrarlandığı gibi mümkün olduğunca onun dileklerini yerine getirmekteyimdir. Tüm gün boyunca dilekler yerine getirilir akşam olur. Pilimin göstergesi kırmızıyı gösterir. Tam bu esnada fake blonde haareciğim benden tekrar birşeyler ister. Bende bütün gün boyunca yaptıklarımın yeterli olduğunu dile getirirm. Ve son isteklerini yerine getirmem. Bunun onu ne kadar kızdırdığının farkında olsam bile sonuna kadar haklı olduğumu düşündüğüm için böyle bir harekette bulunmuşumdur.

Ve sonraki gün ondan sonraki hep aynı kısır döngü devam etmektedir. Yaptığımın yanlış birşey olmadığını bilsemde Big Shotsta sadece son performansın kadar iyisin diye bir cümlecik geçmekte. Işte bu cümlecik yukarıdaki minik öykünün anafikridir Yılmaz Hocam.

Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder