8 Temmuz 2009



Sevgili okucular,bu postta başlı başına konu olamayacak kadar kısa ama yazmazsam çatlicağım şeyleri yazıcam.



-Dayım kuzenimin düğününde moon walk yaptı.(bu bi şaka değil!) o esnada kendisinden uzaklaşarak balkona kaçtım.yakışıklı bi çocuğun yanıma gelip siz de mi partiden sıkıldınız demesini bekledim ama olmadı.


-Özel ders aldığım hoca kızına ismimi söylemesi için bu kim dedi.O da miyav şeklinde cevap verdi.Yanına gelmemi istediğinde de beni pisi pisi diye çağırıyo zaten.Sanırım sevgilim haklı çıktı.

-Lanet olası ayaklarım spor ayakkabıdan başka ne giysem tepki veriyo.Topukluyu anladım,babeti bi derece anladım da converse ne yani.Böyle ayak mı olur?


-Dünyanın en güzel duygusu sevmek...


-Geçen gün kim olduğu çok önemli olmayan biriyle bi konuyu tartışırken benimle aynı fikirde olduğuna emin olduğum Panki'nin eksikliğini pek bi hissettim...

-Sevgilimin çok yakın bi arkadaşının psikopat bi sevgilisi vardı ya hani,heh işte o artık yok (kıh kıh!). Arkadaşım '... artık yok romantikçim bitti gitti eski huzurlu günlerimize dönebiliriz' dedi.valla içim rahatladı...

-Bi şeyin olmasından korkmak bazen onun olmasından daha huzursuz edici olabiliyor...

-Elin ecnebileri facebook'ta sevgilimin fotoğrafını beğenmiş.hani şu daha önce de yorum yazan bi kız vardı ya...vallahi gebertirim.benim tersim pistir yurt dışı murt dışı dinlemem gelirim oraya.pis kızz pisss.

-Gitti :( kendimi amelie'ye verdim....

RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder