27 Temmuz 2009

Mimimi Aldım Koluma Çıktım Blog Yoluna



Madem ki isteksekte(!) yazamıyoruz bende dedim ki böyle mimimtrak birşey yapayım devamı gelir..Ay çok heyecanladım.İlk defa mim olayına karışıyoruz.Hemde kendi öz irademle.Böylece sevimli blogumuzda yazılarını benden esirgedikleri için gözümde ufak çaplı sevimsizleşen blog yazarlarımızın yazıları yayınlanacak tekrardan.Evet kendi öz mü öz mimimin konusu hepler.Ama öyle sıradan hepler değil.Katlanamıyorum öyle heplere son zamanlarda.Hep ipodum olsun istemiştim.Oldu şımardım:P Ve de yanlış anlaşılmasın benim heplerimi yazmak zorunda değilsiniz sadece farklı olsun yeter.

Hep istemişimdir : Ki buna cok emin değilim isteyip istemediğime ama çok büyük bir sorun teşkil ediyor hayatımda telefonla konuşabilmek.

Hep garipsedim : Telefonunu elinden düşürmeyen insanları.Benim olayım kesinlikle konuşucak konu bulup bulamamakla ilgili değil.O konuda doğal bir yeteneğe sahibim.Bir konudan diğerine konu başlığını değiştirmeyip altbaşlık ekliyormuş görüntüsü altında zilyon tane ana başlık açabilirim.Benim özrümün olaydaki samimiyetsizlik olduğunu sanmaktayım ama emin olamamamaktayım.

Hep hayal etmişimdir : Hani film/dizi izlersin ya böyle mesela sen bilirsin o süpermendir.Ama Lana bilmez.Çocuğa yok yere pekçok kez kızar ondan şüphe eder.Neyse sonunda öğrenir ya heh diyom işte o zaman geriye dönüpte şimdiye kadarki şeylere o yüzden şeyetmiş diyeceğini düşünürüm.Bazı filmler vardır onda der mesela o duyguya ölürüm o konuşmaya biterim.Misal o akşam parktaki my gardiyan angel -(gözler yerde yanakların alı al moru mor) Şeyy bendim.Camın kırlıdığı ak - yeaap o da bendim .O yüzden parti - Evett babe.İşte bunu seviyorum.Ama çok sık uygulanan bir teknik değil seyircinin hayal gücüne bırakıyorlar.Bende meraktan çatlıyorum acaba zihninde parçaları birleştirebildi mi diye.Sonunda da kesin birleştiremedi diyorum.Çünkü kiminde bunca yıl ona aşık olduğunu kiminde babasının hep onun etrafında olduğunu kiminde de erkek arkadaşının özel yetenekleri olduğunu anlayaman biri bunu zihninde nasıl birleştirsin diğğmi ama?

Hep hayal ettiğimle : Karşıma çıkan arasında uçurum oluyor.Bi dakka yanlış anlaşılmaya çok musait olmuş bu dur düzeltiyim.Ruhumu beslemeyi çok sevmişimdir.O yüzden de çok dinlemişimdir. Mesela Bülent Ortaçgil , Nejat Yavaşoğulları(B.Ö) , Hüsnü Arkan(E.G).. O yüzden sevmem klipleri resmi web sitelerini.

Hep çok sevmişimdir : Gözlerimi yormayı.Kan çanağını demiyeceğim eskide kaldı böyle deyimler.Şimdi kana susamışcasına koyulaşana kadar gözlerim okurum.Tanrım hem ne çok okurum.Ne çokda isterim.O istek hiçbir zaman giderilemez sonsuz bir açlık gibi.

Hep karıştırmışımdır : Zuhal Olcayla Aşkın Nur Yengi'yi. Zihnimin nasıl bir oyununa kurban gitmiştir bu iki bayan bilmiyorum ama ikisininde aynı adamla aynı çarpık ilişki içinde bulununmuş olduğu için karıştırdığımı sanmaktayım.

Usulünce sonlandıralım diğmi ama sevgili Karamel , Paparazzi , Romantik Komedi ve de son olarak Şıpsevdi sizleri mimliyorum mimdeşlerim kolay gelsin.

Not : Öz mü öz benim mimim diye tutturdum ama daha önce yapılmışsa affola zaten büyük bir oranda diğer mimlerden esinlenme olsada direk çalıntı diyemem çünkü buna benzer bir mim okumadım ya da hatırlamıyorum.Eh ilk mimim.Olduysa hatam affediverin.


Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder