27 Ağustos 2009

Romantiğe Özür Mektubu



Romantik komedi'in yeni yazısını bu sabah okudum ve hemen bir cevap vermek istedim ama dershaneye yetişmem gerektiği için fırsat bulamadım ve şimdi yazmaya karar verdim.Sevgili Romantik komedi sana bir özür mektubu yazıyorum.Aslında benim dün gece telefonumu kapatmamın sebebi yeni geometri hocam.Neden diye sorarsanız bana bir dosya dolusu test ödev verdiği ve onları bitirmem için 1 gün süre verdiği için telefonumu kapatmam gerekiyor.Eğer ben telefonu kapatmazsam aklım hep telefonda olduğu için kendimi derse veremiyorum.Bu arada Panki punkiye sordum telefonu niye açmadın diye.Biz sana söylemeyi unuttuk yada sana söylediklerinden benim haberim yok.Pankki punkinin telefonu tamirde bu yüzden onun yeni telefonuda kafayı yediği için doğru dürüst çalışmıyor.Neyse ben burda bu yazıyı bitireyim.En kısa zamanda bulaşmak ümidiyle hoşçakalın


ŞIPSEVDİ

1 yorum: