26 Ağustos 2009

Cevapsız arama


Biri benim sevgili blog arkadaşlarıma telefon kullanmayı öğretsin!Buluşalım diye Panki'yi aradım hiç şaşırtıcı olmayan bi şekilde telefonu açmadı.Paparazzi'yi arıyım dedim,sonra onun genelde bizi ektiği aklıma geldi.Şıpsevdican'ı aramayı denediğimde yine her zamanki gibi Turkcell abla çıkıp aradığınız kişiye şu anda ulaşlamıyor dedi.Telefon konusunda en iyi Karamelciğimdir en fazla 3 dıııt dinletir ve hemen açar aradığında da hep ulaşırsın ancak onu aramayı denediğimde fark ettim ki telefonumu değiştirdiğimden onun numarası uçmuş rehberimden.En son çare olarak artık dayanamadım Panki'ye sesli msj attım.ara artıııık dedim ama umutlu değilim çünkü geri arama diye bi kavramı yok sevgili arkadaşımın.Neyse bu kadar kızdırdıktan sonra Panki'yi azıcık yumuşatıyım ,sana doğum günü hediyesi aldıııım! (Evet daha yeni ama içime sinmeyen bişey almak istemedim.)
RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder