6 Mart 2010

How Do You Spell Love

Yazmak istiyorum. Ama garipçi diye nitlendirilmek istemiyorum. Bikerem gayet çağdaş türk edebiyatıyım. Bide birileri muz severleri sevmiyorsa bende blondie sevmezleri sevmiyorum. Genellemelerim ve ben emrine amadeyiz. Yok artık korkmuyorum genellemeye. Yapıyorum, sevmiyorum belki ama yapıyorum. Sanki her şeyi severek mi yapıyorum. Bide sevdiceği olduğunu en başından beri biliyordum. Ben dediydim Şıpsevdi'ye oysa beni sever dediydi. Karamel'se taktik değişikliğinden yana :) Bilmem onun getirdiği başka heyecanı sevdim belki. Bide ben çok şaşırdım fuarda bulduğum GENESİS'in adını şimdiye kadar bloglarda görmememe. Kimilerinden çorap markası değil miydi diye diğer canlılardan da farklı farklı tepkiler aldığım GENESİS tüm tektipleştirilmişler için ayrı bir çağrışım. Bigün kullanıcaktım artık:) Kendi küçük eğlencemi yarattım yadırgamayın beni. Bide ben izleyicilerimize de sevindim. Bugünkü takıntım da bide vatana millete hayırlı uğurlu.. Yok yok ben fake blondiemle çok takıldım. Aşıladı tüm deyim özdeyiş slogan propagandalarını. Bir çırpıda saldı böyle üzerime üzerime . Bünyem alıştı kolej çocukluğuna Dan mod oldum ( Gossip Girl'den örnekler veriyorum yok ben artık adam olmam yoldaş sen devam et). Bide bugün ne oldu Karamel'in sınıf askılığındaki parkalara tepkisi bu ne yeşil uzun uzun olunca direk bi kabardım gururlandım bizim sınıf devrimci deyiverdim. Sanki Karamel bilmiyordu. Yok ondan değil şimdi sınıf beni hala gayet asilzade sanıyor . Ve ben daha ilk dersten bunlara ben büyüyünce sosyalist olcam diye belirterekten benim hakkımda direk bi yargıları olsun dediydim. Tabi sonrası daha komik bunu eskiden yazmıştım bak üşenmedem üstteki cümleyi yazdım ama o kadar da değil zaten kirliliğe değmez. Bide ben uzattıkça sıkıyormuşum ama sıkılma. Ben eğlenceli olsun istiyorum yazılarımın. Belki ruhumu yansıtmaz ama istediğim ruh bu ya da şimdiki yanılsamam şimdilik bu. Bide zamanın birinde Karamel dediydi ki biz zaman geçtikçe daha bi edebi olmuşuz. Daha bi bireyselde güzellik sanat yapmışız. Şimdi demek ki ne? Biz de kendi İstibdat'ımızı yaşıyoruz. Ama bizim Abdülhamit'imiz yok Yusuf Ziya'mız var. Bide bi şarkı var save me i cannot swim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder