10 Mart 2010

Dreams Are My Reality

Biz bilmiyoruz. Yapabiliceklerimizi , yapıcaklarımızı , keşkelerimizi.. Amaçsızlık değil kendi çapımızda oldukça makul hayallerimiz var. Ama bunların bu yakında gerçekleştirilebilitesi düşük. Hele Romantiğim ile benim gibi day dreamersanız hayat gerçekten çok zor Cedric ben seni özledim. Fıratımı çaldığını bilmediğimi sanmaa Paparazzi . Yapıcam! Şu aşırı ilgilendiğim yüzkitabında Paparazzi Fırat Okumasınn Diye grup açıcam hedef 100.000 yazıcam 100.000 ninciyi Ouagadougou'ya yollucam yazcam. Sonra 100.00ninciye havada bulut sen Ouagadougou'yu unut yazcam.

Sevdiceği yok :) Bencil değilim ben.

Zaten hep aynı hatalar. Yazım kolaylığından alışkanlıktan. Ağız yerine şive demek hala ruhtan bahsetmek. Ama ben isterim ruh gibi gizemler olsun. Şeffaf olsun parıltılı .. Beden işlevselliğini yitirince var olmaya devam etsin düşüncelerden kendine maceralar kursun. Rüyalar gezi yazıları olsun. Rehberler olsun bilgin ve dingin ve yaşsız ve cinsiyetsiz.

Şarkımda var tabi Time's Gonna Show Me

Not:Ouagadougou gerçekten var Afrika'da gugulama gibi agucuk gugucuk hanimiş benim Ouagadougoum.. Abu 'yu analım Honolulu ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder