24 Kasım 2009

Süprizlerin Duvarının Aşılıp Süpriz Ötesi Bir Şey İstiyorum


Az önce Sevgi Duvarını dinlemişim gülmüşüm eğlenmişim böyle bişeyler çiziktiriyim derkenem sevgili Romantiğimin ısrarlarıynan Minikcik Çaplı Şıpsevdi Colletionumdan vazgeçişim aklıma düşüverdi. İşte tam şarkının ooff yalnızlığım benim sidikli kontesimm kısmına gelmiştim ki birden bi aydınlanma daha yaşayıverdim ve Romantiğimin bu Şıpsevdi nefretinin resmi ekledikten sonraki üşengeçliğim olduğunu fark eyledim. İşte tam da bu sebepten ötürü love is.. come back.. Bencil ötesi bi varlık olduğum için hep kendiden bahsediyorum gibi hissediyorum öyleyse söyleyin.. Tatlı armutlar söz dinlemeyi çok özlemişlerdir (alt dudağımı uzatıp pıuuupt diye bi ses çıkarken hayal ediverin.)Ya ben trakya insanını çok seviyorum..
Eski yazılarımıza baktım o kadar uğraşmamıza rağmen zilyon tane minik-cik hatalar gördüm ama düzeltmedim öyle daha güzeller.Bide merak ettim acep dikizliyenlerimiz eski yazılarımızı da dikizliyor mu? Misal birini dikizlerken eski yazılarını da dikizlemeyi pek bi severim tatlıdır böyle neyler yüzünden sevdiğim dikizlediğim bu dikiz mağduruna dönüşüverdi. Ki bunu kötü anlamda söylemedim sadace bu şekilde ifade etmeke hoşuma gitti.Fazlasıyla düşük bütçeli fazlasıyla düşük merak isteği uyandırıcı izlenilemeyesi amerikan yapımı polisiye dizileri izlemekten kaynaklanmış olabilir .Kim biliiğiiirrrr kim biliğğiiirrrr k-i-m b-iğil-ir.Yorgunum saçmalıyorum beynim darmadağınık ve acı veriyor..
Not : Bir yazı içinde bu kadar duygu ve hal değişimini yadırgamayın lütfen başı dün sonu bugün yazıldı son zamanlarda bunu çok yapıyorum..
Not2 : Sssaçma saaapann bir gülüştür tutturdum sebep bu yazıcığımla 69 kaydımız oldu :)
Pani Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder