13 Kasım 2009

Ben Son Zamanlarda En Çok


... e gülüyorum

Ben orda bulunurken yaşanan olayları sankim ben orda yokmuşum gibi tekrardan anlatan
Romantiğime gülüyorum....
Sınıfımda bulunan bir adet Alamancı bir adette Tommy görünümlü Pazarcıya gülüyorum.
Temiz aile çocuğunu pisliğine gülüyorum..
Polar tasarımlarımızı oluşturukenem ortaya çıkan herşeye çok gülüyorum.
Kendi sesini duymayarak söylenen şarkılarımıza çok ama çok gülüyorumm
Saaaçma saapann herşeye gülüyorum
Küçükken ben neymişim seanslarında gülümseyen göstergemi %99 yaptıracak şekilde gülüyorum..


.....i seviyorum

Kaçak gelinimizi seviyorummm...
Nasyonalsoyalist çocuğun adındaki buram buram sosyalistlikle alay etmeyi seviyorum.
Özürlü sınıfımda bir şafaktan bir şafağanın bilinmesini seviyorum.
Ezginin Günlüğünü çok ama çok seviyorum en çokda Şimdi Sevişme Vaktini :)
Minik dostlarımın büyük düşüncelerini çok ama çok seviyorum..
Mutlu aşkları da çok seviyorum.
Ruhumun Sarışılığını kalpli göstergemin %99 yaptıracak şekilde seviyorum....
Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder