13 Eylül 2009

I'm So Sorry Guys



Sıddık ve Karamel'den kütüklüğüm için özür dilemek isterim.
Sana selam vermek konuşmak isterdim. Ama bir süre sonra Karamel yanımıza gelmezse ne yapacağımı bilmezdim. Orda seni yanlız bırakmalı mı Karamel dönene kadar beraber beklemeli mi? Hadi beklemedim diyelim sevgili Karamel ''niye beklemedin?'' diye bozum bozum. Hadi bekledim hiç tanımadığım biriyle ne hakkında konuşabilirim ki. Karamel'de pek bir hamarat falan mı diyeceğim. Sıcak kanlılıkla alakası yok. Alışkanlık meselesi. Yani bir insanla konuşmadan birlikte vakit geçirmeden ona alışmazsın tamam da o başlangç konuşmasından nefret ederim. Sanki kendimi hep küçük düşürmeye mecburmuşum gibi. Yani konuştuğum kişinin bir başkasına benim hakkımda ''Konuştu birşeyler söyledi beklediiğiim sözler bunlar deeeğill ''demesi hiç hoş bir durum değil. Bu yüzdendir ki yeni tanıştığım insanlar hakkımda burnundan kıl aldırmayan ukalanın teki ya da aşırı çekingen bir tip sanıyor beni. Halbuki ben her ikisininde bir miktar karışımıyım.

İşte durum budur.Sevgili Sıddık bu hareketimin tek sebebi aşırı çekingenlik genlerimin o anda ağır basmasıdır. Hiç beklemediğin insanlara karşı ukalalık genlerimi sergileyip hiç beklemediklerine çekingenlik genleri sergileyebilmekteyim.

Ebatta büyük işlevde küçük beyinciğimin o anda seni değerlendirmesiyle ortaya çıkmış bir gen diyemeyeceğim çünkü o anda değerlelendirmeyi etkileyen bir sürü yabancı madde vardı. Olsun varsın. Ben yine de çekingenliği seçtim ve pişanım diyemeyeceğim. Zamanla alışrız. Bide demek isterim ki ne kadar alakaya maydanoz da olsa ''Unutunuz en iyi intikam bu değil mi?''.

Minik bi özür kendimi keşfe dönüştü iyi de oldu.


Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder