5 Aralık 2010

ufak bi açıklama ve olayların devamı...


aşağıdaki yazı biraz kafa arıştırıcı olmuş ben şimdi kısaca özetliycem kim nedir ne değildir.öncelikle kaldığım yurdu anlatmam lazım.şöyle söyliyim benim kaldığım yurt pek yurt gibi değil.ev şeklinde,mutfaklı banyolu 3 oda bi salon bi daire.ve tüm apartmanda sadece bizim okuldan,istanbul üni.den ve galatasaray üni.den öğrenciler kalabiliyo.giriş çıkış saatimiz yok.hatta yurtta kalmadığım bi gecenin sabahında kuzenim yurdu aradığında güvenlik 'romantik şimdi kahvaltıya gitti arkadaşlarıyla' diye idare etti.ben tweety,kenafir ve iki tane daha arkadaşla aynı dairede yaşıyorum.tweety ve beni erkek arkadaşımın da içinde olduğu grupla tanıştıran kenafir hatta.tweetyle baya iyi anlaşıyoruz çok masum ve iyi bi kız.olaylara devam edicek olursak, o geceden sonra kenafir yüzüme bakmaz sanıyodum.çünkü bişeyi unutmuştum,kenafir düşmanını yakın tutmayı sever.daha önceki olaylarda gördüm bunu.ay görsen bi dengesiiiz bi dengesiiiz...çok mutluyum diyo üstünden 10 dakika geçmeden ve bi olay olmadan eşyaları kırıp dökmeye başlıyo,herkesi kendine aşık sanıyo(hatta kardeşim dediği insanları bile) ki öyle bi durum yok,sevgilimle aramı bozmaya çalışyo ve bunu çok sinsice yapıyo. bu benim saydığım sebeplerden birçok kişi rahatsızdı zaten.sonra bu haftaiçi bi msj aldım bi arkadaşımızdan.şey diyodu işte: saat 10'da diğer toplanmalarımızdan farklı olarak çay içmeye bekliyorum hepinizi,eksiksiz katılımınızı rica ederim.msjı aldığımda dedim hadiii bu sefer nolucak.gittik,çocuk meğerse hepimizi kenafirle bi daha görüşmek istemediğini söylemek için aramış.kenafiri rencide etmek veya kırmak için değil,bu konu herkes tarafndan bilindiği için ve tekrar tekrar konuşulmasını istemediği için hepimizi toplayıp konuşmuş.(çocuk çok acımasız gibi görünüyo şu an size ama yalnızken defalarca konuştular bu konuyu yine aynısı oldu) neyse işte kenafir bu sözün üzerine çekti gitti.herkes çocuğa hak vermesine rağmen kız konuşamayıp gidince mağdur taraf oldu.ilgi çekmek hoşuna gitti bi yandan da.görseniz,evde öküz gibi yiyo,dışarda iştahım yok diyo,gecelere akmaktan uykusuz oluyo,gözlerim ağlamaktan şiş ayağına yatıyo.bilerek makyaj yapmamacalar falan...şimdi aramızdan bazılarıyla görüşüyo bazılarıyla görüşmüyo.ya ben bi insanı sevmiyosam sevmiyorumdur belli ederim,görgü kuralları dahilinde samimi olurum, mesafemi koyarım.umursamaz falan değilim bu kadar politik olmak bana göre değil sadece.evinde böyle biriyle yaşamak zor.biri uyurgezer,biri sinsi biri uyuşturucu kullanır nerdeyim ben yaa :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder