28 Kasım 2010

tanışma hikayemizin özeti


yeni erkek arkadaşımla tanışma hikayemizi anlatayım bugün.hmm dur lakap bulalım bi.hadi bu da mühendis olsun madem hep mesleklerden gittim lakap takarken.şimdi bu çocuk benimle aynı dairede kalan arkadaşın kankası.bunların 15 20 kişilik bi arkadaş grubu var.daire arkadaşım da beni ve bi arkadaşı onlarla tanıştırıcaktı zaten.onlara bizden,bize onlardan çok bahsediyodu.bi gün mühendis daire arkadaşımı arıyo diyo ki romantik komedi kim.kız şaşırıyo nerden tanıyosun diye,bizim daireden bi arkadaşım diyo.mühendis de ne zaman tanışıyoruz diyo.meğerse face'te bi ortak arkadaşımızın profilinde görmüş resmimi.tabi ilk tanıştığımızda falan benim hiç haberim yok bu olanlardan.biz mühendislerin evine gittik bi gün.orda tanıştık.çok kalabalıktı ortam amaı çok kibar içten davranmıştı bana.ben daha yeni tanıştığım insanlar olduğu için mesafeli hatta biraz çekingendim herkese karşı.o yüzden alkol almadım sadece çay içtim.ama önceki gün çok uykum olduğundan koltukta uyuyakalmışım.kızlar beni uyandırmak istememiş,gitmişler. bi arkadaşımız ben sabah yabancılamıyım ortamı diye benimle kalmış.neyse sabah bi uyandım yabancı bi ev.o sırada da karamel mesaj atmış napıyosun nerdesin diye.dalga geçmek için tanımadığım bi yerde uyandım yazdım.yanında boncuk da varmış.bir korkmuşlar beni defalarca aradılar sanırım.boncuk diyo yerini söyle hemen oraya geliyoruz,bak iyisin dimi falan :)) neyse zar zor ikna ettim onları iyi olduğuma.mühendis beni okula bıraktı.ama o zaman daha hiçbir şey hissetmiyorum mühendise karşı.sonra başka bi gün tekrar mühendislerdeyiz,ben bu sefer içtim ve yine çok yorgundum.uyumuşum.mühendis de beni kucakladı içeri götürdü.ben uyandım o ara ama uyuyo ayağına yattım.bana ilgisi olduğunu hissetmiştim çünkü.beni izledi biraz.sonra bi kız arkadaşımızı çağırdı yanımıza içerdekiler yanlış anlamasın diye.kıza söylediklerini hala hatırlıyorum.içerdeki arkadaşlarına ben aşık oldum diye sesleniyo.onlar da saçmalama falan diyo.yanımızdaki kıza 'kanka ne güzel gözleri var dimi,kaşlarına hiç dikkat ettin mi,ya çok güzel kokmuyo mu bu kız'...ben bi yandan arada teşekkür ederim falan diye cevap veriyorum bi yandan uyuyo gibi davranıyorum.mühendis durup durup beni kokluyo.zaten kokumla tavlamışım hala öyle diyo :) işin ilginci avukat da kokuma aşık olduğunu söylemişti.neyse sabah uyandım mühendise sarılmışım falan.mühendis uyanık zaten.tepki veririm diye çok korkmuş da ben sakinmiş gibi davrandım.yine beni okula bıraktı.sonra daireye bi geldim kızlar nası dalga geçiyo.mühendisin kankası olan kız,benim telimi aldı uyuzluk olsun gülelim diye mühendise kanka naber yazdı.mühendisin cevap 'iyi sen' :)) çok güldük tabi.sonra dedim kim olduğunu söyle çocuğa.kız ismini yazdı ben x diye.mühendis de 'yüreğime iniyodu' yazmış.neyse gel zaman git zaman biz bu çocukla flört etmeye başladık.ama sonra ben öğrendim ki 3 yıldır birlikte olduğu bi kız varmış.kızla tanışmadığım için ve bana kimse söylemediği için bilmiyodum.öğrendiğim gece mühendise gittim.bu sefer evde yalnızdık.kız arkadaşın varmış dedim.seni ilk tanıdığımda vardı dedi.ben sebep olmak istemem diycektim ki sözümü kesti sebep sen değilsin romantik dedi. yeni bitmiş bi ilişkinin üzerine bi şeylere başlamanın doğru olduğunu düşünmediğim için biraz erteledik ama kısa bi süre sonra sevgili olduk.iyi anlaşıyoruz.bana çok huzur veriyo.o da benim gibi sakinlikten hoşlanıyo.birbirimizi kısıtlamıyoruz.ben onunla sevgili olduktan sonra gördüm aslında ne kadar çok ortak noktamız olduğunu.o da bana çok şaşırmış,çok kaprissiz bi kızsın diyo. avukat geçen gün şey dedi,seninle birlikte olduğu için mühendis çok şanslı dedi.nasıl mutlu musun diye sordu.huzurluyum istediğim buydu dedim.avukat da dedi ki 'babam yaşında adamla çıkıyosun,o adamdaki hayat tecrübesi ben de olsa ben de mutlu olurdum' :))) aramızda o kadar yaş farkı yok,mühendis de bizim okulda öğrenci,biraz avukatın abartmaları işte.bayram tatilinde mühendis bursaya geldi beni görmek için.o ara karamelle tanıştılar.ondan da onayı aldı.bilmiyorum,onunla ilgili uzun vadeli planlar yapmıyorum.daha doğrusu artık hiçbir durum hakkında uzun vadeli planlar yapmıyorum.sadece ben mutluyum :)
RomantiKomedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder