2 Şubat 2010

Bilitesi yüksek bilirlerim


Birkaç gündür saçmalıyor olabilirim. Kırıyor olabilirim. Saçma sapan şeylerin arkasına saklanıyor olabilirim. Özür dilemiyor olabilirim. Çünkü artık hiçbir şeyi bilemiyor olabilirim. Bidaha da cehenneme övgü'nün üstüne cesur yeni dünya'yı okumayabilirim. Yazdıklarımın düşündüklerimle alakası olmayabilir. Sen bunları bilmeyerek okuyabilirsin. Bunları niye bilmek isteyebilirsin. Düşünmediklerin beni incitebilir. Yokluğun beni silebilir.
Ben bunları yazmaya mı girmiştim demek öyle olabilir. Bilirlerim seni sıkabilir. Bense bundan zevk alabilirim. Çünkü düşündüklerin beni ilgilendirmeyebilir. Kimi zaman aşırı yeniyetme olabilirim. Sıradan olabilirim. Bunu istemeyebilir ama yine de olabilirim.
İşte böyle olabilir ama olmaya da bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder