20 Aralık 2009

So Beat It





Ipodumla birlikte zihnimde mi boşaldı ne?

Neyse ipodcanımdan bahsediyordum bunun için ayrıca nazicana saygı ve sevgilerimi yollamak isterim... O varlıktan bahsetmemek olmazdı. Bunca gereksiz şahsiyetten bahsettik yazııkkk ...
Öhömm topla dikkati tekarardan buraya.. Heh şimdiii.. Çabalasamda kendisinden nefret edemem. O sırıtışı yok mu o sırıtış? İki vatandaşı kavga etmeye başlama aşamasında görmeye dursun hemen belirir o sinir sırıtış. Ki vatandaş sayısı arttıkça o sırıtkan ağzı kulaklarına one step closer. Yok gerçekten nefret etmiyorum. Bir insanımsı bu kadar mı politikacı olur. Söylediği şeyin yanlışlığını anlayınca iki dakika önce hiçbir şey dememiş gibi şimdide yeni ama daha doğru tezi bu kadar mı kolay savunabilir ve insan parçaçıkları bu kadar mı saf olur ki bu aşamaları yok sayıp hemen taparlar bu tapınılmayasıcaya. Ama yok gerçekten nefret etmiyorum. Bir insanımsı bu kadar mı polemik sever. Sırf konuşmak-konuşturmak için bu kadar mı uzak olduğu şeyi savunur..Bu kadar mı bilmediği şeyi savunur. Ama bak yok ben nefret etmiyorum.Bir insanımsı bu kadar mı karşısındaki kişiyi partiküllerine ayırdığını göremeden ya da görüp vurdum duymaz yaşar.Yok ben nefretmemek onu.
Panki Punki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder